habis matrik daaa !

assalamualaikum. hi guys. apa khabar korang ? aku baik baik je kat sini. lama jugak aku tak update lepas aku habis matrikulasi. batch baru pun dah masuk. result final? Alhamdulillah. lepas target aku. Insha Allah, jika masih ada peluang aku akan smabung belajar lagi untuk improve aku punya skills.

alhamdulillah. aku dah mula kerja kat 7Eleven. everything okay, just sometimes aku koyak sikit sebab ayat deep orang kat aku. tak apa , kita mana boleh sama kan starting point kita dengan orang. just ingat, jangan pernah tinggi diri atau sombong. kalau ada pun dalam diri tu sifat semula jadi dimata orang kita ni berlagak, lawan balik perasaan kita and try to be friendly :)

just because im easily fall in love with a guy. i found something that make me think before fall in love with someone. if that guy not good enough, can't pray 5 times a day i have to think if i want my childrens be like him? okay no. aku pun tunggang terbalik lepastu nak depend dengan someone yang tunggang terbalik juga? i need someone that can handle me even at my worst. 

19 tahun. fuh pejam celik dah 19 tahun dah aku  dulu comel comel je terkedek kedek gi sekolah agama. hahaha. sekarang ni dah tahu erti broken do. payah payah. okay ciao. abang aku dah balik. *aku pinjam laptop dia*

Comments

Popular posts from this blog

kelab pendidikan luar di matrikulasi.

peluklah aku sahabat, jangan biar.

argh. sakit.