kelab pendidikan luar di matrikulasi.

Assalamualaikum.dah sudah pertengahan semester dua di matrikulasi dan alhamdulillah aku still boleh survive dalam kelompok yang pandai. even sebenarnya aku ni takla pandai mana pun. macam cikgu aku cakap " mana ada orang pandai dalam dunia ni. rajin dengan tak rajin je."

semester dua ni, aku ada subjek koko. jadi untuk koko aku pilih kelab pendidikan luar @ rekreasi. dalam kelab ni banyak juga aku belajar. bukan setakat teori tapi untuk keyakinan diri juga. macam hari ni, kelab aku buat flying fox. walaupun ada sikit kemalangan tapi aku still proud of myself.

aktiviti hujung minggu ni, kelab aku ada pi pantai keracut. aku dengar nama pantai keracut tu, aku just rilek ja sebab pantai kan. ingat nak have fun sikit daripada penat study. pastu semalam ada meeting, aku dengar cikgu cerita jalan yang akan kami lalui. 2 jam setengah saja jalan pi pantai. hasrat aku nak pi pun macam pudar tak pudar ja.

member aku sorang dah left group dah. pastu aku decide untuk pi ja. aku dah penat follow orang. hahaha. lagipun sebenarnya kad matrik aku baru kena block semalam sebab aku tak turun penggambaran block. felo aku garang, tapi kadang tu lawak gak la. matrik aku memang ketat sikit dia punya rules, kadang tu sampai keluar akta. dah macam sekolah asrama. bosan betul. haha . mungkin sebab jenis aku ni bebas sikit. tu aku rimas dan semak kepala hotak bila ade memacam rules.

sebenarnya, aku tengah tolong classmate aku apply upu. memandangkan aku x buat pa, aku tulis lah blog yang dah bersarang xdak sapa baca ni. ajar classmate aku ni guna komputer macam ajar mak aku guna handphone. tapi mak aku pandai sikit sebab dia ada gak belajar sendiri. member perlis aku ni sib baik lah dia jenis rare havoc sukati mak pak dia ja. tu ja lah kot aku rasa. kat matrik aku ada 3 cikgu lelaki hensem ajar math. lagi lah aku berkobar nak belajar math. haha. alhamdulillah math aku A midsem hari tu.

Comments

Popular posts from this blog

peluklah aku sahabat, jangan biar.

argh. sakit.