Posts

Showing posts from September, 2015

Kembali berusaha.

Awak. Saya tak tahu apa saya nak dari awak. Saya tak tahu apa yang sy rasa ni sebenarnya cinta atau bosan semata? Sebab saya tak serious kot?  Saya hanya suka suka mungkin.
Saya tahu kewujudan awak yg selalu buat hati saya melonjak teruja, buat saya rasa tak senang duduk. Semua kerja tak jalan. Leka.
Itu yang saya takut.  Cubalah tanya berapa kali akuari dari kau. Block semua. Akhir sekali, aku kembali. Aku takut. Dengan kamu. Wujud kamu buat aku rasa takut aku tak boleh control diri aku. Itu yg aku takut.
Moga Allah jagakan kamu. Dan dekatkan kamu denganNya. Biar aku dengan Tuhanku.
Kembali berusaha melepaskan.

Kepergian aku.

Malam gelap. Kelam.Macam tahu hati aku sad sad.
Aku bukan lari. Aku cuma pergi.
Mungkin kau tak layak aku kejar. Kau bukan apa yang aku mahu. Atau mungkin masih belum masa?
Apa pun jawapan untuk kepergian aku ni. Tuhan lebih tahu. Cerita kita. 
Terima kasih untuk setiap kesabaran melayan aku. Marah kau pada aku. Kedesperatekan aku buat kau rimas.
Maaf. Aku tak hingin pun rasa macam tu. Hahaaha. Kejam kan?
Sebab sakit bila kau abai aku. Sebab sakit asyik aku beralah. Sebab sakit kau tak nampak aku.
Haha. Kuat kan hati. Dan pergi.
Rindu? Memang lah. Tapi sabar.