Posts

Showing posts from July, 2014

hati penuh rindu.

Assalamualaikum. hi.

hari terakhir menunaikan terawih.
sabtu. ahad. dan isnin raya.

tak sangka cepat betul masa berlalu.
dan aku masih di sini.
bernafas seperti biasa.

aku takut oleh kerana terbiasa ni --
aku pasti yang aku akan bangkit esok hari.

aku rindu.
rindu hang-- yang dah sakitkan aku sampai aku jatuh bersepai.
yang dah tipu aku semata untuk dapat kan duit.

oh. sakit yang amat.
tapi masih aku rindu.


moga kau berubah.
demi perempuan yang lebih baik dari aku.
:)

Kata dia.

Mah.. hang masih tak nampak ke yang dia dah hina hang. Tolong jangan jatuhkan maruah hang lagi. dia hembus rokok kat hang, dia maki hang. Kalau aku, aku rasa terhina. Aku tengok dia tu tak lah hensem mana. Sakai je muka. Dahlah. Jangan nak rendahkan lagi maruah hang. Dah cukup cukuplah apa dia buat kat hang.

Maka perlu aku buangkan.

Assalamualaikum. Hari ni.
Aku uninstall semua yang aku rasa lagi buat aku lalai. aku dah penat.
Letih dengan semua permainan dunia. Aku tak dapat kawal diri aku sendiri.
Aku takut benda ni buat aku jadi terus hilang.Aku takut.
Dan aku juga sedang belajar lupakan dia.
Aku tahu. Susah.
Tapi aku kena. Aku uninstall twitter, facebook.
Yang aku ada. Wechat, whatsap,instagram.
Yang aku rasa aku perlu untuk berhubung dgn kwn sekolah.Berjuang ye ziemah.
Kau boleh. Boleh.

Kalau la.

Kalau ko baca blog aku ni?
Ko akan rasa apa?Ko mana ade rasa dah.
Heartless gitu haa kan.
Haha. Sia sia.

disampah kan tapi masih aku raja kan.

Bila kau rasa -- macam mana kena buang.
kau akan sayang setiap orang yang datang.

jenis aku --
aku kumpul kekuatan melalui tulisan.
nanti bila aku rebah. jatuh lagi.
aku akan baca balik apa aku tulis.

i knew you will leave, bro.
macam semua orang.

takpe. pergi la.
dari kau masih kat sini. sakitkan aku.
baik kau pergi jauh walaupun hari hari aku rindu.

kau dah sakitkan semuanya aku.
semua.
macam tak pernah aku ada harga.
macam tak pernah aku kau rindu kan.
macam tak pernah aku wujud dalam hidup kau.

argh. sampah betul.

dalam aku. untuk engkau baca.

assalamualaikum.

lama betul tak tulis blog.
mungkin sebab lama dah tak terluka dalam macam ni.

fuh. okay.
now -- nak tanya.

Pernah sayang kan seseorang sampai tahap
apa dia buat semua kau benarkan
apa orang cakap pasal dia kau pekak kan
apa orang pandang dia kau buta kan
yang kau nampak semua baik dia
sempurna dia;
sebab terlampau sayang mungkin.
Tapi;
dalam diam sakit sangat.
-- Aku pernah.

"Weh mah. dia dah maki maki kau. tengking tengking kau. hembus asap rokok kat kau. kau still boleh terima dia? bodoh lah kau ni mah." malam tu --
masa dia suruh aku pandang muka dia.
jujur aku kata. aku susah.
tapi aku pandangkan juga sambil kata dalam hati.
"ko tak nampak ke aku syg ko? ko tak rasa ke apa aku rasa?"
tapi sungguh -- tak terluah.

aku yakin dia boleh berubah.
tapi bila aku stalk dia tiap hari
tahu apa aku dapat? sakit hati.
banyak sangat perempuan dia layan. sampai ex ex dia semua dia contact.
mungkin betul apa zuk kata. zuk yang dah kenal dia 3 tahun.
dia ni desp…