Posts

Showing posts from October, 2012

PMR habis.

Image
Duapuluhsatu haribulan sepuluh. Sekarang, pmr pun dah habis. Pasca pmr pun bermula. Pelajar mula bergabung bersatu membentuk satu kumpulan. bunyi burung tidak lagi kedengaran , hanya suara bergelak tawa yang kedengaran.
19 Oktober , sekolah menganjurkan jelajah ke SMKV Manjung. Memang perasaan gembira bercampur excited. naik bas dengan kawan-kawan , nyanyi , gelak sama-sama . memang sangat seronok.

Lepas 1jam setengah panas bontot duduk dalam bas , sampai jugak. Bila sampai tu , ada pelajar ditugaskan untuk menyambut kami. Amboi , hensem and manis manis belaka semua pelajar tu. hehe. banyak gerai gerai dari SMV di sekitar perak di padang yang menjual berbagai jenis jualan. Berkesempatan lawat bengkel sekali elektrik dan elektronik.


Okay dah habis. sangat seronok. Kolej vokasional ni 70 peratus praktikal . Dan belajar 4 tahun terus dapat diploma. kira untunglah , tapi kalau nak sambung belajar kena ambik jurusan yg kita belajar time sekolah vokasional tu lah..okay tata ~