Posts

Showing posts from September, 2012

Impian hanya mimpi.

Image
Dua Puluh haribulan sembilan .online saje.Sambil dengar lagu dan berangan. Aku selalu berangan aku boleh buat macam-macam . Antaranya , Main silat , lumba lari , dan buat jungle trekking dan macam -macam lagi lahh.
Tapi , aku tak mampu . Sebab apa ? Sebab aset lemak yang aku ada. Ada juga kdang-kadang tanya pada diri , bila nak kurus?
Aku dah usaha tapi mcm cepat sangat putus asa . Mungkin suatu hari nanti . InsyaAllah . Dan aku Yakin Allah tahu kenapa bukan sekarang :)
Allah did not promise that life would be easy,but He did promise to always be beside you,in every step of your life =)

4 September 2012

Image
Hari Selasa malam khamis , aku duduk dan cuba tenangkan resah yang ada.  Aku cuba hilangkan kau jauh dari minda.  Tapi... setiap kali aku cuba , kau makin dekat .
Dah lama tak dengar cerita kau. Aku try contact kau tapi aku rasa macam kau dah tukar nombor je.Takpe , mungkin Allah sengaja bagi jalan cerita drama percintaan aku lebih mencabar . Adventures gituu kan nyah :D
Percubaan Penilaian Menengah Rendah hari tu aku dapat 4B4C . Aku cuba cuma aku kena tingkat usaha lagi . berlipat kali kali kali ganda lagi kalau nak berjaya .Kawan pesan kalau nak mohon asrama aku patut isi je semua borang .Jangan bergantung pada satu je .Yelah , aku pun nak merasa tinggal asrama macam abg kembar aku .
Okay dah takde topik . okay ciao..