Posts

psycho.

Tiba- tiba je semua berubah,
kau-- kita.

aku tak marah pun.
aku gelak.
sebab kau punya lah takut dengan aku.

ingat aku ni psycho ke?
kalau aku psycho,
aku bersyukur gila sebab aku masih percaya Tuhan tu ada.

weh serious, lawak.
:))


cela

Nak diceritakan tentang segala sompek cela aku
-- sampai esok pun belum tentu habis.


kita.

untuk setiap ke kekokan kita, ada cerita yang tak perlu orang tahu.
cukup yang manis sahaja tersebar. yang pahit biar kita simpan.
buat masa sekarang ni, aku biarkan semua rasa sepi.
tanpa ada sepatah kata dari aku dan -- dari kau juga.
mungkin kau bukan untukku, mungkin juga perpisahan untuk kita, mungkin juga ada pertemuan selepas perpisahan.
tentang kita -- Tuhan lebih tahu.

sorry

Z, where are you missing?After that day, you missing. i admit that i am wrong.
i'm sorry, Z. i'm so sorry. i don't know that you don't like it.
i miss you. ya, i know. who am i to stand in your way.

nak lari mana ye?

Assalamualaikum. hi.

Semester 3 tahun kedua ambik ijazah kat Perlis. Bila fikirkan lama lagi nak habis. Bila toleh belakang pun, lama jugak perjalanan aku nak sampai sini. Tengah- tengah.

Bila ada masalah, benda pertama fikir -- nak lari mana ye?
masih lagi tak berani nak hadapi.


drama

sebenarnya, manusia ini bagaimana?
senang tapi dikata susah.

penuh penipuan.
drama semata.


i trust too much, until i give my all.
but still they broke me.
every piece of me.
every part.
dying inside.

but still can standing in front you-
and smiling.
those exactly know me, wonder why suddenly i became quiet.

overthinking kills me.
those panic attack when im afraid.
sweating.
suddenly quiet.
shivering.

this one month,
i meet society.
every single one that pass me by.
bank workers, beggars, person that we think they crazy but they not.
everyone have they own story that keep them doing what they are.

i meet cancer survivor.
a person that look have happy but she are going to remove her uterus because of cancer.
i meet a person that work as a cleaner and losing her mom because cancer, she willing to help poor cancer patient.
i meet a bank workers that always happy with everyone and she like the happiest girl in the world but she was having a tough life with poor family before and losing parents since child.

compare to my story.
my story doesn't seems too big too handle.
its a…