Posts

for those that know me.
how i wish you know me well.

i know im not good enough.
not pretty enough.

ya, how i wish i can be pretty.
and choose him.

not him that i crush to.
but his friend.

jangan lupa bahagia.

20Dec17

Satu pesan aku untuk kali ini.
Jangan pernah lupa bahagia.

Lepas aku kena maki dengan rumah lama,
lepas kawan aku kena ambil dengan orang lain,
lepas orang ambil kesempatan kat aku.
Jangan pernah lupa bahagia.

Alhamdulillah,
untuk semester ketiga dan mungkin juga keempat, inShaAllah.
mungkin kali ini lebih tough dengan keadaan kewangan
keluarga aku yang tak menentu.
ajar aku untuk berhenti berharap dan berusaha untuk perbelanjaan aku.
ingat lagi lelaki yang aku minat tu?
sekarang zul dah tahun akhir,
dan masih tiada apa yang berlaku antara kami.
dah masanya untuk aku berjalan tanpa toleh lagi.
memandang tapi tak dipandang.

jodoh tu rahsia Tuhan,
rezeki itu dari Tuhan,
dan tak pernah salah alamat.
percaya--kau tenang.
Sampai sekarang aku tak yakin dengan status H. dan sampai sekarang aku tak pernah tgk H dan bercakap dengan dia.

Dan sampai sekarang aku rasa hati aku ada pada Z.

psycho.

Tiba- tiba je semua berubah,
kau-- kita.

aku tak marah pun.
aku gelak.
sebab kau punya lah takut dengan aku.

ingat aku ni psycho ke?
kalau aku psycho,
aku bersyukur gila sebab aku masih percaya Tuhan tu ada.

weh serious, lawak.
:))


cela

Nak diceritakan tentang segala sompek cela aku
-- sampai esok pun belum tentu habis.


kita.

untuk setiap ke kekokan kita, ada cerita yang tak perlu orang tahu.
cukup yang manis sahaja tersebar. yang pahit biar kita simpan.
buat masa sekarang ni, aku biarkan semua rasa sepi.
tanpa ada sepatah kata dari aku dan -- dari kau juga.
mungkin kau bukan untukku, mungkin juga perpisahan untuk kita, mungkin juga ada pertemuan selepas perpisahan.
tentang kita -- Tuhan lebih tahu.

sorry

Z, where are you missing?After that day, you missing. i admit that i am wrong.
i'm sorry, Z. i'm so sorry. i don't know that you don't like it.
i miss you. ya, i know. who am i to stand in your way.